cyokicyanのブログ

詩を書いて誰かに読んでもらいたい。
下手でも面白くなくても誰も気づかなくても
自分には心があります

Burning body(空っぽの体)

when I'm blue feels like this

I won't wait to waist time for you

of cause I am not blue

because I wanna with you

I can nothing to see anyway


Set me on fire to my body


when I'm gone away feels like this

I've been wanted waiting for you

of course I am not gone

because I just wanna with you

I won't say want nothing else


Set me on fire to my body

Set me on fire,set me on fire




僕はこんなブルーな気分じゃない

僕はもう待たない君に時間を割くのを

もちろん僕はブルーじゃない

僕はただ君といたいだけ

もう何をやっても見えなくなった


僕の体に火を放ってくれ


僕がここからこんな感じに去ってしまっても

僕はずっと君を待っていたかった

だいじょうぶ僕はどこにもいかないよ

僕はただ君といたいだけ

もう何かが見たいとは言わないよ


僕の体に火を放ってくれ

火を放ってくれ、火を放て